|
www.rsswns.fora.pl forum Rady Samorzadu Studentów WNS UAM
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kg24
Administrator
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WiM
|
Wysłany: Czw 13:13, 14 Kwi 2011 Temat postu: warszaty MADRA |
|
|
DLA STUDENTÓW
grupa terapeutyczna
GRUPA TERAPEUTYCZNA
Od października 2011r. rusza grupa terapeutyczna dla osób dorosłych. Spotkania będą…
czytaj więcej...
Od trzech lat prowadzimy szkolenia dla studentów, które odbywają się w okresach od października do grudnia oraz od marca do maja. Forma pracy jaką proponujemy studentom to połączenie wiedzy oraz umiejętności. Warsztaty służą przygotowaniu do przyszłej pracy zawodowej oraz doskonaleniu umiejętności już wykorzystywanych w doświadczeniu.
Przekazujemy wiedzę na temat posiadanych potencjałów oraz odkrywamy te zasoby, które przyczynią się do wzbogacenia umiejętności i kompetencji niezbędnych w życiu zawodowym i prywatnym.
Po ukończeniu warsztatu uczestnicy otrzymują zaświadczenia potwierdzające ich udział, podpisane przez trenerów posiadających rekomendacje trenerską Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
Od 2010 roku współpracujemy z Niezależnym Zrzeszeniem Studentów Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. W marcu bieżącego roku przeprowadziliśmy dla NZS UAM szkolenia z zakresu: "Lider - umiejętności pracy z zespołem",
"Twórcze rozwiązywanie konfliktów".
Aktualne terminy i tematy prowadzonych warsztatów można znaleźć w aktualnościach
Czas trwania1 warsztatu : 4 godziny lekcyjne
Cena: 80 zł/warsztat
Zapisy pod numerem telefonu lub drogą e-mail :
Maria Kulikowska 660-198-447, [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych]
Przykładowe tematy warsztatów, na które zapraszamy :
1. „Umiejętności liderskie”.
- cechy lidera;
- efektywne budowanie zespołu;
- etapy rozwoju grupy oraz role grupowe.
2. „Autoprezentacja – świadomość wysyłanych komunikatów werbalnych i niewerbalnych w procesie autoprezentacji”.
- autoprezentacja jako potencjał wykorzystywany na spotkaniach biznesowych, rozmowach kwalifikacyjnych, egzaminach i prezentacjach,
- rozwijanie i uświadamianie indywidualnych zasobów w zakresie autoprezentacji,
- narzędzia budowania własnego wizerunku.
3. „Wystąpienia – umiejętność prowadzenia spotkań, zebrań i prezentacji”.
- rozwijanie umiejętności zaplanowania spotkania (cele, struktura, materiały pomocnicze),
- rozpoznawanie osobistych potencjałów do pracy z grupą.
4. „Warsztat menedżerski – planowanie jako jeden z elementów procesu zarządzania”.
- konstruktywne planowanie własnych działań, pracy i czasu wolnego.
- umiejętność słuchania oraz udzielania komunikatów zwrotnych.
5. „Twórcze rozwiązywanie problemów – umiejętność dostrzegania i rozwiązywania sytuacji trudnych”.
- wykorzystywanie indywidualnych zasobów pomocnych w rozwiązywaniu sytuacji trudnych,
- dostrzeganie konfliktów i umiejętność konstruktywnego ich rozwiązywania,
- rozpoznawanie postaw i stylów najczęściej przyjmowanych w sytuacjach trudnych i konfliktowych.
6. „Obsługa klienta – podstawowe umiejętności obsługi klienta”.
- komunikacja w kontakcie z klientem,
- style komunikacji z różnymi typami klientów,
- rozpoznawanie potrzeb klienta, proces sprzedażowy,
- umiejętność komunikacji z trudnym klientem.
7. „Współpraca – umiejętność osiągania wspólnych celów”.
- umiejętność pracy w zespole, współodpowiedzialność za zadanie,
- rozpoznawanie indywidualnych ról najczęściej przyjmowanych w grupie,
- rozwojowe i hamujące aspekty współpracy i rywalizacji, motywacja do aktywnego współuczestnictwa.
8. „Asertywność – asertywność w relacjach zawodowych”.
- komunikaty asertywne, uległe i agresywne w relacjach zawodowych,
- świadomość i efekty najczęściej stosowanych rodzajów komunikatów,
- asertywne udzielanie i przyjmowanie pochwał i krytyki,
9. „ Komunikacja interpersonalna”
- komunikacja werbalna i pozawerbalna,
- najczęściej popełniane błędy w komunikacji,
- zasady efektywnej komunikacji,
- indywidualne style prowadzenia rozmów.
10. „Negocjacje – umiejętność wykorzystywania w relacjach zawodowych”.
- style negocjacji,
- osobiste potencjały wykorzystywane w procesie negocjacji,
- przełamywanie rutyny w myśleniu o prowadzonych negocjacjach,
- umiejętność słuchania i wyciągania wniosków.
11. „Rywalizacja– indywidualne przyczyny i sposoby rywalizowania i jej konsekwencje. Podejmowanie lub rezygnacja w sytuacjach wymagających rywalizacji”.
- indywidualne sposoby rywalizowania,
- pozytywne i negatywne aspekty rywalizacji w miejscu pracy,
- umiejętność dostrzegania i rozwiązywania sytuacji rywalizacyjnych.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|